Feedback of klacht
Wij vinden het belangrijk dat wij je goed kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze zorg. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat je vindt dat wij je onzorgvuldig of onjuist benaderd of behandeld hebben. Wij willen het graag van je horen wanneer je niet tevreden bent en nodigen je uit om dat met ons te bespreken.
We vragen u vriendelijk om het klachtenformulier in te vullen en een afspraak met ons te maken om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel op.
Indien we gezamenlijk niet tot een voor jou bevredigende oplossing komen, kun je een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de DOKH. Aan de klachtenregeling zijn voor jou geen kosten verbonden.
Praktijkinformatie
Voor patiënten zonder Nederlandse verzekering gelden de volgende NZA-tarieven 2024:
- Consult op de praktijk/telefoon/e-mail : €35,15
- Consult langer dan 20 minuten op de praktijk/telefoon/e-mail : € 67,01
- Visite: €51,08
- Visite langer dan 20 minuten: €82,94
Kunt u een afspraak niet nakomen?
Laat ons dat uiterlijk 24 uur van tevoren weten dan plannen we een nieuwe afspraak in. Laat u ons niets weten of meldt u zich te laat af dan brengen we een wegblijftarief van €25,- bij u in rekening. Let op: deze factuur betaalt u zelf en wordt niet vergoed door de zorgverzekeraar.
Voor dringende zaken buiten kantooruren, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, vragen we vriendelijk contact op te nemen met de Huisartsen spoedpost (088 – 00 30 600).
Openingstijden Huisartsenpost:
- Op werkdagen: 17.00 – 8.00 uur
- In het weekend en op feestdagen
Meer informatie is beschikbaar op de website.
Huisartsen Sloterdijk
- Radarweg 250
- 1043 NV Amsterdam
Openingstijden
Maandag | 08:00 t/m 17:00 |
Dinsdag | 08:00 t/m 17:00 |
Woensdag | 08:00 t/m 17:00 |
Donderdag | 08:00 t/m 17:00 |
Vrijdag | 08:00 t/m 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |